Wednesday 23 March 2011

MAKAN

Makan dan makan , haha , ak ase otw nak membesar badan KOT, haha , yela, kebelakangan nieh asyik makan je, oh FYI aku makan 3 kali sehari now ,memang agak biasa tapi agak pelik bagi aku , huhuh , terasa perut nak pecah bila makan bnyak , tapi apa daya , nafsu yang membuak2 serta bnyak makanan sedap , kadang2 terasa nak wat show DIMANA ADA NIZAR,DISITU ADA MAKANAN ,ahah , aku na ronda2 satu ipoh cari makanan yang sdap , biar mahal asalkan berbaloi , k la , tuh je kut aku nak ckp ,nak stdy , sok adae quiz , wish me luck , hoh btw , tahniah kepada calon2 spm yang berjaya dalam exam , and kepada yang gagal , chill , ada peluang lagi untuk korang berjaya , jgn jd mcm aku k , mempersia2kan peluang ,dah kena padan muka ,amek iktibar oky . see ya :)

No comments:

Post a Comment