Friday 20 May 2011

Something New

Err. now kul 5 pagi , yeay takyah tdo la wahai nizar , pukul 8 nak berjaga kembali
disebabkan aku tak tdo nie smbil melayan lagu yang bleh tahan la bunyi bising dia , naiss sioott , aku terpikir satu idea tentang nak edit vid untuk group aku
THE ZERO RANGE as you can search at fb . facebook.com/thezerorange
kecoh en
AHAH
er back on topic , aku terfikir nak edit vid untuk kali ke 5 . yang 1 2 3 4 semua siap belaka, cuma malas nak upload , serta rasa sngat hampeh . bhaha. erm mybe yang ke 5 pling terbaik kut , and have minggu nie sngat lah busy teramat , memancing , snap gmbar , and tdo tak tentu arah , and dwloading some stpd stuff , mybe .. LOL
Act aku bosan , sebab dok tgah tunggu vid abeh dwload , HAHAH
dah fullstop
tade pape yang menarik :P

No comments:

Post a Comment